Jenny Edvardsson är utbildad lärare i svenska, historia och svenska som andraspråk inom SFI. Jenny har arbetat i skolans värld sedan slutet av 1990-talet. Först som lärare, sedan som skolledare, därefter som lärare/förstelärare och nu som adjunkt i utbildningsvetenskap vid Högskolan Kristianstad. Förutom att arbeta som lärare har hon de senaste åren föreläst, skrivit

4056

Personnamn: Jenny Edvardsson; Förnamn: Engla Jenny Maria Om du vill se vad Jenny Edvardsson i Östersunds kommun tjänar kan du 

Play Pause. about a year ago 21:16. Play Pause. Play Later. Play Later.

  1. Victoriaskolan göteborg
  2. Bj markbyggnads ab sandviken
  3. Sam rihani lön

Adress: Alice Tegnérs Väg 22, Postnummer: 374 35 - Hitta mer här! Jenny Marianne Edvardsson är 49 år och bor i en villa på Hönö med telefonnummer 073-804 94 XX.Hon bor tillsammans med bland annat Mats Edvardsson.Hon fyller 50 år den 21 februari. Hennes villa är värderad till ca 6 260 000 kr och tomtstorleken är ca 867 kvm. Jenny Edvardsson finns på Facebook Gå med i Facebook för att komma i kontakt med Jenny Edvardsson och andra som du känner. Med Facebook kan du dela ditt FAKTA/Jenny Edvardsson Jenny Edvardsson är aktuell med boken Läsa och samtala om skönlitteratur – med digitala verktyg (Studentlitteratur).

Jag skriver läromedel i svenska för gymnasiet på Gleerups Mellan åren 2014-2020 skrev jag på bloggen Jenny på Wendes om undervisning och lärande, om tips och idéer men också om litteratur som jag läst och på olika sätt arbetat med. När jag nu avslutat min anställning på Wendesgymnasiet kände jag att det var dags att skapa en ny blogg.

Välkommen till hemsidan för Vindelns IF Damer. På vår lagsida kan ni se kommande matcher, läsa om truppen och kolla in senaste nyheterna om laget plus 

Köp Digital kompetens i svenskundervisningen av Jenny Edvardsson på Bokus.com. Jenny Edvardsson finns på Facebook Gå med i Facebook för att komma i kontakt med Jenny Edvardsson och andra som du känner. Med Facebook kan du dela ditt Jenny Edvardsson diskuterar frågorna ur ett svensklärarperspektiv.

Jenny edvardsson

Pris: 291 kr. Häftad, 2018. Skickas inom 1-3 vardagar. Köp Digitalisering, literacy och multimodalitet av Jenny Edvardsson, Anna-Lena Godhe, Petra Magnusson på Bokus.com. Boken har 1 läsarrecension.

– Jag ser det som att jag har kollegor i hela landet och även i andra länder. Jag får med mig mycket genom de olika grupper som jag är med i på Facebook. Det är självklart för mig att dela med mig, säger Jenny Edvardsson. Fröken JE:s blogg har hon tillsammans med eleverna. Jenny Edvardsson är folkbokförd i Östersunds kommun på Grindstugvägen 26 C i postorten Östersund. Hennes bostad är belägen i Östersunds församling. Antal mantalsskrivna på adressen är 2 personer, Jenny Edvardsson (40 år) och Tristan Lindberg (18 år).

Jenny edvardsson

Join Facebook to connect with Jenny Edvardsson and others you may know. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. Kontakta Jenny Edvardsson, 40 år, Bollnäs.
Sverigetaxi växjö

Jenny edvardsson

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators Jag heter Jenny Edvardsson och arbetar som adjunkt i utbildningsvetenskap vid Högskolan Kristianstad. Jag är utbildad lärare i svenska, historia och SFI.

Jenny Edvardsson är utbildad lärare i svenska, historia och svenska som andraspråk inom SFI. Jenny har arbetat i skolans värld sedan slutet av 1990-talet. Först som lärare, sedan som skolledare, därefter som lärare/förstelärare och nu som adjunkt i utbildningsvetenskap vid Högskolan Kristianstad. Förutom att arbeta som lärare har hon de senaste åren föreläst, skrivit Jenny Edvardsson är lärare i svenska och historia på Wendesgymnasiet i Kristianstad samt förstelärare i svenska/språkutveckling/IKT.
Fat shaming video

Jenny edvardsson





Kontakta Jenny Edvardsson, 31 år, Karlshamn. Adress: Alice Tegnérs Väg 22, Postnummer: 374 35 - Hitta mer här!

Gymnasielärare sv/hi. Förstelärare sve/språkutveckling/IKT. Föreläsare. Författare. Hos Adlibris hittar du miljontals böcker och produkter inom jenny edvardsson Vi har ett brett sortiment av böcker, garn, leksaker, pyssel, sällskapsspel,  Läsa och samtala om skönlitteratur : med digitala verktyg (Heftet) av forfatter Jenny Edvardsson. Pris kr 399. Se flere bøker fra Jenny Edvardsson.

Jenny Edvardsson är gymnasieläraren som älskar böcker. Inte minst att prata om dem. I hennes arbete med ungdomar som är ovana vid läsning är boksamtalet 

Jenny Edvardsson diskuterar frågorna ur ett svensklärarperspektiv. Målgrupp för boken är blivande lärare och lärare i svenska och svenska som andraspråk, årskurs 7–9 och gymnasiet. Pris: 69 kr.

• Föreläsare. • Bloggare. • Adjunkt i utbildningsvetenskap vid. Högskolan Kristianstad  Jenny Edvardsson.